sandrom dan

خدا گرزحکمت ببندد دری زرحمت گشاید در دیگری

زندگی بافرشته ی سندروم داون

1398/9/12 14:56
نویسنده : Maman elham
218 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

من مادریک کودک مبتلابه سندروم داون هستم.فردسندرومداون یک کروموزوم بیشتر از فرد عادی دارد، تقریبا 95درصداین افراددربیست ویکمین جفت کروموزومهای خود یک کروموزوم اضافی دارندیعنی 3کروموزوم. اکثرتون این بچه هارو اطرافتون دیدید ولی به چشم یه عقب افتاده بهشون نگاه میکنید،مثل خوده من تاقبل از اینکه خدا این فرشته رونصیبم کنه اصلا اسمش روهم نمیدونستم. حالا دوست دارم داستان بارداری وبه دنیا اومدن پسرم روباهاتون به اشتراک بزارم شاید کسی باشه که توشرایطی که من داشتم گیربیفته و بخواد بدونه که چطوری باید بااین شرایط کناربیاد .

 

(خدا به تنهایی برایم کافیست)

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 آذر 98 14:13
خدا گل پسرتون رو حفظ کنه
طاهرهطاهره
14 آذر 98 2:20
الهام جونم سلام پسرخواهرشوهرمنم سندرم داونه،الان کلاس اوله،یه سال دیرتررف مدرسه،ولی تموم کاراش روخودش به تنهایی انجام میده،خ بهترازخواهروبرادرسالمش.خ هم باهوشه.انشاالله دانیال جونم بزرگ میشه وخ پسرتوانایی میشه والبته باصبرواراده مثل مامانش
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
14 آذر 98 18:34
ببخشید سوال میکنم الان پسرتون چند ساله هست اخه یه عکس گذاشتید مال پسرتونه از نوشته هاتون هم فکر کردم تازه بدنیا اوردید 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به sandrom dan می باشد