sandrom dan

خدا گرزحکمت ببندد دری زرحمت گشاید در دیگری

شهریور91

1398/9/13 19:08
نویسنده : Maman elham
223 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام ،خیلی ممنون ازمهربونیتون که دنبالم کردید. لطف کنین نظراتتون روبرام بفرستیدوکنارخوندنتون لایک هم به دانیالم بدید. روزهای آخرشهریور91بود که فهمیدم باردارهستم ،وقتی همسرم فهمید خیلی خوشحال شد چون پسرم اولین بچه مون واولین نوه واولین نتیجه از هردوطرف بود بعدازدوسال زندگی بافرازونشیب زیاد این  خبرفوق العاده ای بود. دوران بارداریه قشنگی داشتم چون همه حواسشون بهم بود ولی ازیه طرف دیگه دانیال کوچولو اذیت میکرد( بی حالی ،فشاربالا، حالت تهوع شدید،پایین بودن جفت که احتمال سقط جنین هم داشتم )ولی هرجوری که بود مواظبه دانیالم بودم. آزمایشها ،غربالگری ،سونوگرافی وهمه چیز نشون از سلامت جنین میداد . روز 24 اردیبهشت92 دردم گرفت ورفتیم بیمارستان     ...

(خدا به تنهایی برایم کافیست)

پسندها (7)

نظرات (4)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 آذر 98 20:46
خانوم، من تازه وبلاگ شما رو دیدم خیلی متأثر شدم البته من هم نابینا هستم اما من اعتقاد دارم دل های ما بزرگ تره. درسته که سختی های زندگیمون بیشتر از بقیه است ولی فکر می کنم ما به خدا نزدیک تریم. شما هم به خدا توکل کنید و مطمئن باشید که نتیجه صبرتون رو خواهید دید. من برای سلامتی پسرتون دعا می کنم
فاطمهفاطمه
13 آذر 98 21:40
خدا به تنهایی برایم کافی است  خیلی این جمله قشنگه. موفق باشید 
مامان علیمامان علی
14 آذر 98 9:21
منتظرم ادامه شو بخونم دوست من
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
14 آذر 98 18:14
ما همه مان همیشه توکل به خدا میکنیم این کافیه خدا مهربونه همه چی دست خدا حل میشه انشالله هیچ گرفتاری نداشته باشین خدا دلتونو شاد کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به sandrom dan می باشد